Η δουλειά μου

Είναι δύσκολο να είμαι άνεργος. Ψάχνω μια δουλειά ήδη έναν χρόνο και, δυστυχώς, δεν βρήκα ακόμα τίποτα. Η τέταρτη  ένα σχολείο από την Κίνα και έλπισαν ότι οι Κινέζοι θα με προσλάβουν, γιατί πάρα πολύ θέλω να πάω στην Κίνα. Δεν ήμουν στην Κίνα, πράγματι δεν ήμουν στις Ασιατικές χωρείς. Μου αρέσουν τα ταξίδια – και Ασία είναι το  Άγιο Δισκοπότηρο.

Ήμουν μηχανικός. Τελείωσα αυτή την κατεύθυνση στο πανεπιστήμιο, αλλά δεν ήθελα να δουλέψω ως μηχανικός. Τώρα είμαι δάσκαλος αγγλικών και ολλανδικών (αλλά τα ολλανδικά δεν είναι σημαντικά στην Κίνα). θέλω να δουλέψω με παιδιά και αυτό είναι δυνατό στο σχολείο. Ήδη εργάστηκα με παιδιά στην Ρουμανία και μου άρεσα πάρα πολύ.

Αλλά τώρα πρέπει να περιμένω. Ξανά και ξανά. Πότε θα τελειώσει αυτό? Δεν ξέρω και δεν θέλω να ξέρω…

Om joannavanschaik

Science communication graduate. Music, poetry, literature, travel, science and language collide in this blog.
Det här inlägget postades i ελληνικά och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

